vineri, 8 octombrie 2010

90s in ROCK

anii '90.
cine spune ca i-am uitat sau ca au fost nereusiti?
doar cei care nu au ce sa-si aminteasca. abia iesiti din Comunism, abia ajunsi la varsta adolescentei, anii '90 au fost cei mai frumosi! descopeream muzica, descopeream LUMEA.
am fost generatia care a vazut primele videoclipuri pe TV Soti si Super Channel, dar si prima care a aflat de MTV sau VH1. Am fost generatia care asculta muzica inregistrata pe benzi de magnetofon, dar care folosea si vinilul, trecand apoi la caseta audio, la CD. Am folosit walkman-ul, faceam schimburi de casete si colectionam reviste. Am lipit afise cu pletosi pe toti peretii camerei. Ii iubeam pe GNR, apreciind creatia Beatles-ilor, stiind in acelasi timp ca Jimi era tatal lor, al nostru, al tuturor, discografia Doors era (si este) una de capatai, iar cunostintele despre Metallica erau un "must"...
Scrijeleam bancile scolii cu nume blamate de multi colegi si profesori, ii injuram pe discotecari, pe rapperi si depecheri, purtam haine negre si bocanci, vara, si ne bucuram cand ne cumparam o insigna.
in anii '90 am devenit oameni! oameni buni!
acum suntem toleranti, ascultam chiar si Depeche, respectam gusturile si opiniile, si ne amintim cu placere de muzica adolescentei.
axl, slash, jon, joey, sebastian, alice, david sau eddie - nume unul si unul, care vor face parte si din playlistul petrecerii din aceasta seara @ 21:00

intrare libera!
dress code - bandana constituie un avantaj :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu