luni, 18 octombrie 2010

Woodstock Cafe, 1 An

la 15 ctombrie 2010, am sarbatorit 1 an de cand numarul 141 din Strada Traian a devenit pentru multi dintre noi un refugiu de problemele cotidiene, de rigori, de false conceptii si principii, timpul parand ca ramane in loc aici.
si de ce am gresi cand am spune ca Woodstock Cafe poate fi o a doua casa? sintagma love&peace este aici mai mult decat un crez. vine din interior, in mod natural. altfel, cum am putea explica prezenta atator prieteni pe care ni i-am facut de-a lungul celor 12 luni?

pentru al doilea an de existenta in care am pasit increzatori ne propunem petreceri la fel de numeroase si diverse, concerte (multe) - atat live, cat si video-proiectii, asteptam cu nerabdare zapada, dar si vara cu leneveala in hamace, pestele de duminica.
asteptam la fiecare inceput de luna Rockul Romanesc, la fel cum miercurea suntem dependenti de proiectiile de concerte si filme, lunea - de Metal, martea - de Hard Rock si Southern Rock, Joia - de Blues, sambata vin concertele acustice, iar duminica ne relaxam cu Jocuri de Societate.

asadar, nu ne mai ramane decat sa rockin' love & peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu